• Tüm siparişlerde kargo bedava!

  • 2 yıl garanti

0

Sepetim

Alışveriş sepetinizde ürün bulunmuyor.

    Philips Destek

    Philips SteamPlus Cleaner cihazım buhar çıkarmıyor

    Yayınlandı 2021-07-04

    Philips SteamPlus Cleaner cihazınız basit bir sebepten dolayı buhar çıkarmıyor olabilir. Buharlı temizleyicinizin kullanıma hazır hale gelmesi için size yardımcı olalım.

    Cihazın ön kısmındaki buhar düğmesine basarak buhar fonksiyonunu açın.

    Buhar düğmesine basıldıktan sonra brülörün suyu ısıtması gerekir. Yaklaşık 30 saniye sonra cihaz buharlamaya hazırdır. Düğme etrafındaki halka cihazın buharlamaya hazır olduğunu göstermek için maviye döner.

    Su haznesini doldurup cihaza geri takın.

    Sudaki mineraller zamanla buhar deliklerinde kireç birikmesine neden olabilir. Kireç ve diğer kalıntıları buhar deliklerinden temizlemek için verilen kireç temizleyici pimi kullanın.

    Zamanla sudaki mineraller filtre deliklerinin tıkanmasına neden olabilir. Bu nedenle, su filtresinin 6 ayda bir değiştirilmesi gerekir.

    SteamPlus cihazını kullanmak ve buhar fonksiyonunu etkinleştirmek için sapı kendinize doğru çekmelisiniz.

    Yukarıdaki çözümler sorununuzu gidermediyse lütfen ülkenizdeki Philips Müşteri Desteği Merkezi'yle iletişime geçin.

    Başka bir şey mi arıyorsunuz?

    Tüm Philips Destek seçeneklerini keşfedin

    Sitemiz Microsoft Edge, Google Chrome veya Firefox'un en son sürümüyle en iyi şekilde görüntülenebilir.