Hata kodu

Neden
Bir sistem hatası var.
Çözüm
Hata kodu

Neden
Sıcaklık çok düşük.
Çözüm
Cihazın kullanıldığı, saklandığı veya şarj edildiği odadaki sıcaklığın 5°C'nin üzerinde olduğundan emin olun. Cihaz, doğru sıcaklıkta kullanılıp saklanıyor ve hala E2 hata kodunu gösteriyorsa lütfen cihazı bir Philips servis merkezine götürün veya Tüketici Destek Merkezi ile iletişime geçin.
Hata kodu

Neden
Sıcaklık çok yüksek.
Çözüm
Cihazın kullanıldığı, saklandığı veya şarj edildiği odadaki sıcaklığın 35°C'nin altında olduğundan emin olun. Cihazı doğrudan güneş ışığına veya yüksek sıcaklıklara (sıcak ocakların yakınında, mikrodalga fırınlarda veya indüksiyonlu ocaklarda) maruz bırakmayın. Cihaz, doğru sıcaklıkta kullanılıp saklanıyor ve hala E3 hata kodunu gösteriyorsa lütfen cihazı bir Philips servis merkezine götürün veya Tüketici Destek Merkezi ile iletişime geçin.
Bilgi kodu

Neden
Kirli su haznesi doludur.
Çözüm
Kirli su haznesini boşaltın.
Bilgi kodu

Neden
AquaSpin başlığı sıkışmıştır. Başlıkta bir şey sıkışırsa (örneğin güç kablosu veya oyuncak) güvenlik için çalışma durur.
Çözüm
Fırçalarda, rulmanlarda, motor parçalarında ve kapaklarda saç veya başka engeller olup olmadığını kontrol edin ve bunları giderin. Herhangi bir engel yoksa cihazı kapatıp açmak sorunu çözebilir.
Bilgi kodu

Neden
Hava girişi delikleri tıkalıdır.
Çözüm
Hava girişi deliklerinde tıkanıklık olup olmadığını kontrol edin ve tıkanıklıkları giderin. Bu işlem sorunu çözmezse tüm hava geçidinde tıkanıklık olup olmadığını kontrol edin ve tıkanıklıkları giderin. Bu; başlık, boru ve ıslak filtreyi ifade eder.
Bilgi kodu

Neden
Kullanmadan önce fişini çekin.
Çözüm
Kullanmadan önce cihazın fişini prizden çekin. Aksi takdirde cihaz açılmaz. Sadece AUTOCLEAN işlemi sırasında cihaz fişe takılabilir.
Bilgi kodu

Neden
Yanlış şarj cihazı bağlandı.
Çözüm
Cihazı sadece birlikte verilen adaptörle şarj edin. Yalnızca 34 V adaptör (S036-1A340100HE) kullanın. Karşılık gelen adaptör numarası adaptörde bulunabilir.

