Çanakkale Savaşı’nın 100’üncü yılında Philips’ten anlamlı inovasyonlar…

Kasım 7, 2014

Yaklaşık bir yıl önce müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda marka vaadini ve amblemini değiştiren Philips, yeni bakış açısını yansıttığı reklam kampanyasına 20 Ekim'de başlıyor. Ortadoğu Bölgesi ülkeleri ile eşzamanlı başlayacak olan kampanya 'innovation and you' marka vaadini destekleyici nitelikteki unsurları barındırıyor. Türkiye için de yerel bir kampanya kurgulayan Philips, Çanakkale Savaşı'nın 100. yılına atıfta bulunurken, Türkiye kültürünün önemli bir parçası olan çorbayı da reklamlarında kullanıyor.


Yeni kampanyaya ilişkin olarak Philips Marka ve Kurumsal İletişim Müdürü Ebru Bilge “Inovasyon anlayışı 123 yıldır Philips’in DNA’sında var. Bu anlayış, insan hayatına anlam katan inovasyon yaratma üzerine kurulu. Kendimizi sürekli geliştirerek ve sürekli işbirlikleri yaparak inovasyonun herkes için etkili olmasına uğraşıyoruz. Philips bugün dünya üzerindeki her 4 kişiden birinin yaşamını iyileştiriyor. Arzumuz ise şirket vizyonumuzun bir parçası olarak 2025 yılına kadar yılda 3 milyar kişinin hayatına dokunabilmek. Global olarak yayınlanan reklam kampanyamız ile birlikte aslında bu isteğimizi ve inovasyona bakış açımızı tüketiciye anlatmaya çalıştık. Bunu yaparken de hem Türk sofralarında vazgeçilmez bir yeri olan çorbayı kullanmaktan hem de Türkiye Cumhuriyeti’nin en önemli tarihi dönüm noktalarından Çanakkale Savaşı ve bu savaş için yapılan Anıt’ı aydınlatmaktan büyük gurur duyuyoruz" dedi.


Sunay Akın şiir yazdı


Kampanya kapsamında iki tanıtım filmi ve bir reklam filmi yer alıyor. İlk tanıtım filminde şair ve yazar Sunay Akın'ın Çanakkale Şehitleri Aydınlatması anlatımına ve bu kampanyaya özel olarak yazdığı şiirine yer veriliyor. Bu film yaklaşık beş dakika sürüyor. İkinci tanıtım filminde Philips Çorba Ustası ile hayatın ne kadar kolaylaştığı anlatılıyor. Bu filmin süresi ise yaklaşık üç dakika. Son film ise 20 Ekim tarihi itibariyle TV’lerde tüketicilerle buluşuyor ve Philips'in marka vaadi doğrultusunda Türkiye'de sağlık, aydınlatma ve tüketici ürünleri alanlarında yaptığı çalışmaları içeriyor. Tanıtım filmlerine ise www.philips.com/innovationandyou sitesinden ulaşılabiliyor.

 

Reklamların Künyesi
Reklamların adı: Gelenekten Bugüne ve Tarih Aydınlanıyor
Reklamveren: Philips Royal
Reklam Ajansı: Ogilvy & Mather, New York
Kreatif Ekip: Otto Bell, Emily Anderson, Eva Nagorski
Prodüksiyon Şirketi: Ogilvy Entertainment
Yönetmen: Otto Bell

 

Çanakkale Şehitliği aydınlanıyor!


Philips’in Türkiye’de aydınlattığı alanlardan en sonuncusu Çanakkale Şehitleri Anıtı oldu. Çanakkale Savaşı’nın başlamasının 100. yılında aydınlatılan Anıt’a, doğru ışığı ve doğru etkiyi vermesi için çok detaylı bir çalışma yapıldı ve 16,7 milyon renk elde edilebilen LED ışık kullanıldı. Bu aydınlatma ile Milli Parklar Müdürlüğü’ne bağlı Anıt’ta hava karardıktan sonra gelen ziyaretçi sayısı arttı.


Philips Çorba Ustası


Philips, marka çatısı altında üretilen her üründe tüketicilerin ihtiyaçlarını en iyi şekilde analiz etmek ve onları odak noktası haline getirerek inovatif ürünler geliştirmeyi benimsiyor. Bu doğrultuda geliştirilen bir ürün de Çorba Ustası… Philips, yaptığı araştırmalarda; malzemeleri doğrama ve rendeleme, altı tutmasın diye çorbayı sürekli karıştırma ve çorbanın taşma riski gibi nedenler dolayısıyla tüketicilerin çorba hazırlamanın zahmetli bir iş olduğunu düşündüğü sonucuna ulaştı. Bu verilerden yola çıkarak çorba karıştırma derdinden kurtaran, malzemeleri bütün olarak atmanızın yeterli olduğu, çorbayı hazırladıktan sonra otomatik olarak kendini kapatan ve kısa sürede sağlıklı çorbaların pişirildiği Çorba Ustası’nı geliştirdi.

Bilgi için:

Türk Philips Ticaret A.Ş
Ebru Bilge   ebru.bilge@philips.com,  0216 636 15 68


Bersay İletişim Danışmanlığı
Gizem Ülgür    gizem.ulgur@bersay.com.tr    0212 337 52 60

.

Royal Philips Electronics Hakkında

Royal Philips  (NYSE: PHG, AEX: PHIA) sağlık, aydınlatma ve tüketici ürünleri sektörlerinde sunduğu güncel yenilikler ile insanların yaşamlarını iyileştirmeye odaklı bir Sağlık ve İyi Yaşam şirketidir. Merkezi Hollanda'da bulunan Philips'in dünyada 100’den fazla ülkede toplam 112 bin çalışanı bulunmaktadır. 2013 yılında  23,3 milyar Euro tutarındaki satışlarıyla şirket, kalp sağlığı, akut bakım ve evde sağlık bakımı, enerji verimli aydınlatma çözümleri ve yeni aydınlatma uygulamaları ile  erkek tıraş ve bakım ürünleri  ve ağız sağlığı  ürünlerinde pazar lideridir. Philips ile ilgili haberlere www.philips.com/newscenter adresinden ulaşabilirsiniz.  

.